دولت عشق
دولت عشق
سیاسی-اقتصادی -اجتماعی

عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: طرح هرگونه مسائل اختلاف‌انگیز از سوی هریك از قوا در شرایط فعلی به مصلحت كشور نیست.
حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی افزود: همان گونه كه طرح موضوعات اختلاف‌انگیر به مصلحت كشور نمی‌باشد، از سوی دیگر دامن زدن به این موضوعات نیز شایسته و به مصلحت نیست.
وی با اشاره به آگاهی و موقعیت‌شناسی مردم در عرصه‌های مختلف كشور، ادامه داد: مسئولان نباید اقدامی را انجام دهند كه مردم مأیوس شوند و این همان مسیر آب در آسیاب دشمن ریختن است. منتخب مردم محلات و دلیجان در مجلس نهم شورای اسلامی اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند انسجام، وحدت و همدلی هستیم و به نظر می‌رسد طرح این گونه مسائل به صلاح كشور نخواهد بود.
سلیمی با اشاره به برخی سخنرانی‌های سران قوا در همایش‌های صورت گرفته در هفته گذشته گفت: این گونه رفتارها نیز به مصلحت نیست چراكه موجب مأیوس نمودن مردم و تعجب آنان از این رفتارها خواهد شد. وی تصریح كرد: تمام قوا باید با همدلی یكدیگر در جهت تحقق شعار امسال رهبر معظم انقلاب و در مسیر رفع گرانی و بیكاری قدم بردارند.
در شرایطی كه نیازمند وحدت هستیم، فضاسازی درست نیست
عضو كمیسیون كشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود دشمنان خارجی كه همواره در كمین هستند و كشور نیازمند وحدت و همدلی است، فضاسازی درست نیست.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی‌محمد بزرگواری افزود: در بحث موضوع اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها همه باید به قانون تمكین كنند. وی با اشاره به این كه همه قوا باید در جهت رفع مشكلات مردم گام بردارند، ادامه داد: طرح و دامن زدن به مسئله گرانی و تورم از سوی هر فردی و یا هر مسئولی درست نیست. منتخب مردم كهگیلویه در مجلس نهم اظهار داشت: در بحث اجرای فاز دوم هدفمندی نظر دولت اجرای آن است ولی نظر مجلس بر این است كه در صورت اجرا، تورم افزایش خواهد یافت كه باید با جلسات و مذاكرات فی مابین موضوع مرتفع شود. بزرگواری گفت: در حال حاضر مجلس بررسی بودجه سال جاری را در دستور كار خواهد داشت كه باید پس از آن موضوع اجرای فاز دوم نیز مورد بررسی قرار گیرد.
انتقاد انجمن‌هاي اســــلامي
46 دانشگاه به اظهارات اخير لاريجاني
همچنین انجمن‌هاي اسلامی
46 دانشگاه ایران در بیانیه‌ای با انتقاد شدید از اظهارات علی لاریجانی تأكيد كردند: گاهی انسان وا می‌ماند كه بعضی از این سیاسیون به چه پایبند هستند؟ آیا به چیزی به نام منافع ملت، اسلام و مصلحت نظام پایبند هستند كه چنین بی‌محابا هر حرفی را به زبان می‌آورند. چنین برای لكه‌دار كردن كسی كه در گروهشان نیست، مصلحت مردم را فدا می‌كنند؟ این دانشجویان خطاب به لاریجانی تأكيد كردند: به گونه‌ای رفتار نكنید كه در ذهن دوستداران انقلاب این گونه فهم شود كه شما آشكارا علاقه‌ای به آرام شدن فضای سیاسی كشور ندارید و صریحاً به نظر ما در مقابل حكم صریح رهبر معظم انقلاب درباره علنی نكردن اختلافات بین مسئولان قوا و حفظ وحدت و انسجام ایستاده‌اید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:یارانه مجلس-هاشمی-موسوی-خاتمی-کروبی-دانلود, توسط محمد